Othello ...

Idag har vi varit och tittat på en ursprungligen Shakespeare-pjäs som heter Othello och är omgjord från 3 timmar till 40 minuter ! Den handlade om lite olika saker som svartsjuka och rykten.

Sen på musiklektionen kunde jag följa med på en stämma utan att ha hört den (Jingle Bells)
Sen sa vår musiklärare att alla killar skulle sjunga försången på StaffanVisan, men det var bara jag som riktigt sjöng ut så då fick jag sjunga alla verser :P Det var kul :) Det var helt spontant så jag blev nöjd med den lilla insatsen!

Jag har börjat lyssna på låtar som jag lyssnade på när jag var 5 år så det är kul....fast nu spelar jag med också ;)

Min låtlista från 2003:
--------
1. Evanescence-Bring Me To Life
2. Sum 41-Still Waiting
3. The Rasmus-In The Shadows
4. Evanescence-Going Under
5. Green Day-Boulevard Of Broken Dreams
6. The Rasmus-First Day Of My Life
7. Nightwish-Come Cover Me
8. Green Day-Basket Case
9. Nightwish-End Of All Hope
-------

Några av de här låtarna känner ni säkert igen (kanske inte alla men de flesta)


Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0