En dag till...

Idag hade vi vår första franskalektion*! Askul förutom vissa störda personer, oj, jag menar störiga! Förlåt så mycket... Det är skönt med franska men jobbigt för munnen i och med massa svåra uttal! Men nu ska jag inte prata för mycket om franska så jag tar upp nåt annat...
Allez Hop ! - en sida där du kan träna på glosor på franska, färger och siffror+länkar!


Här har du ett sätt att göra en låt:
  • Kom på en trumrytm och hitta på ackord till den så har du en halv låt.
  • Låna farmors diktbok eller nånting och lägg till nån text till kompet så har du en låt som får heta duga!
Kan rekommendera det fast jag aldrig har gjort det själv...

Det gick inte så bra som jag hade tänkt i tiokampen... menmen =( Man kan inte få allt här i världen! Det var jättejobbigt att cykla...

Musikal om en vecka, NO-prov imorgon, matteläxa till på torsdag, jag kommer hem kl. 5 imorgon, jag ska hämta en bok jag reserverat till senast fredag och så har jag ont i fötterna... GUD, vad det kör ihop sig!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer bilder tackkk

2009-11-09 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0