Välkommen!

Välkommen till ännu en blogg bland miljontals....men jag hoppas att just DU tänker följa min blogg!!!


Jag har tittat på tre filmer i helgen:
  • En världsomsegling under havet - en film som gjordes 1954 och är baserad på en bok som Jules Verne skrev på 1800-talet. Den handlar om när kapten Nemo reser i en ubåt, fast ubåten var inte ens uppfunnen på 1800-talet...
  • Monty Python-The meaning of life - den var sådär, rolig ibland. De gick igenom alla stadier i livet och gjorde parodi på de. Filmen kan ändå få 6/10 från mig.
  • Silverado - det är en västernfilm som fått två Oscar och handlar om fyra ofrivilliga hjältar som alla på nåt sätt är på väg till staden Silverado. Kul film som också är dramatisk på samma gång. Att rekommendera!
Vi skulle lägga presenning över båten (ett skydd för vintern) men blev tvungna att åka fram-o-tillbaka tre ggr p.g.a. att första gången glömde vi ett säkerhetspapper och andra gången själva presenningen, så va tusan vad man fick åka bil i lördags! Har lärt mig hur man använder Finale Notepad i helgen, det är ganska kul.

Hejhej



Kommentarer
Postat av: Haruhi :P

Filmerna värkar bra kanske kollar dem nån gång^^

Skriv mer tips please!

Ok, det var allt jag hde att säga ses^^

2009-10-05 @ 19:33:06
Postat av: Axel

tänkte göta en kul sak. Idag är det lördagen den 20 mars 2010 om exakt ett år ska jag komentera deta blogginloägget

2010-03-20 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0