Påsk!

Idag har jag sprungit med min storebror, 2 km i skogen i några cm snö... Det är jobbigare än man tror!! Jag fick heller aldrig nåt grepp med springskorna, så jag halkade runt hjälplöst i skogen då och då =|
Jag har för övrigt spelat bas och sjungit till Metallica en del av kvällen =D

Nu är det påsklov!! Woohoo!!! Ja, och jag har fått mitt första påskägg idag =) Vi ska åka till vår "sommar"-stuga imorgon, fast det är påsk... Men vi ska inte övernatta där, utan hos min farmor som bor i närmaste staden (2 mil ifrån) Vi har byggt ut stugan de senaste åren, med en extra våning ...Så det är mycket roligare att vara där än för bara några år sedan!

Glad påsk till er alla, och lycka till, för er som har bestämt er för att gå runt som påskfigurer och kräva godis av folk... Och glöm inte... Mot Blåkulla!!

P.S. Bli inte som den stackars kycklingen här nedan, helt utan godis på påskafton!! D.S

http://www.modette.se/ImageProvider/upload/tinymce/modette/15056/p%C3%A5sk%C3%A4gg__b450m.jpghttp://vidunder.se/galleri/datorgrafik/slides/Kyckling.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0