3/2

Hej!

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte riktigt orkat...

Jag ska spela på 50-årsfest i sthlm på lördag, det ska bli jättekul!! :D
Vi ska spela ett antal låtar...lite blues, lite rock...


Voddler - den nya flugan! Det är ungefär som Spotify fast det är filmer man kan se på! Det finns ett väääldigt begränsat urval som med tiden kommer att växa sig större... Det enda intressanta som finns att se gratis nu på Voddler är "Lucky Luke - bröderna Dalton är tillbaka" ...
http://www.mynewsdesk.com/files/09828b1a8d78540464524576640b9030/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/voddler_v_payoff_medium.png?1255960719


Är det nån mer här som också tycker att det borde vara sommar snart???
Jag är trött på all snö och kyla...

Tjadå!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja sluta snöa!! Stockholm har fått för mycket snö!!

2010-02-08 @ 21:06:52
URL: http://agneswii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0