gitarr...

Hej!!!
Idag är det fredag och jag har spelat gitarr i ca 5 timmar nu! Jag har så många olika saker som jag kan spela, så man blir liksom aldrig trött! Jag har spelat massor av diverse låtar... Nightwish.... från en elgitarrbok... från en annan elgitarr bok.... osv osv

Imorgon är det tiokampen på morgonen, skridskor. Mina skridskor passar och allt, men det sägs att det ska vara ett ruggigt väder imorgon med snöstormar och minus 10 grader!! nu kommer min storebror....
hejdå!!! Jag ska nog fortsätta att blogga så ofta jag orkar XD


see ya :D

Kommentarer
Postat av: Axel The guitar guy

vad för låtar?:)

2010-02-20 @ 19:16:07
Postat av: jaytee

Nightwish: Beauty of the Beast, Bless the Child, The Phantom of the Opera...

Diverse: Highway Star, Run to the hills, Fade to black osv osv...

Och det var bara några exempel... alltid ROCK/HEAVY METAL!

2010-02-22 @ 18:48:01
URL: http://jaytee.blogg.se/
Postat av: Anonym

XD

2010-02-23 @ 19:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0